Bunkeflo If

Seg dag på jobbet.. Men lugnt Och vi var hur många som helst i butiken.. Mackan hälsade på för Anja gjorde sina naglar.. Ska plåta deras ringar på söndag… EG ringde mig igår och frågade om jag ville ha ett jobb.. Ska plåta deras fotbollslag Bunkeflo If som spelar i Superettan.. De ska spela hockey match på Mif Redhawks Arena. Och Skånska dagbladet behöve en fotograf.. Så det ska bli kul!!

Mamma ringde och berätta att mormors begravning är nästa Fredag.. Börjar vrida sig i magen nu..
Men kommer väl va skäönt att få det gjort.. Hjälpa mamma gå vidare..

Nu ska jag lägga mig.. Sov gott alla!! Lite fattigt med bilder just nu.. För lat att lägga in dem i datorn=(.. ska bättra mig..

Just det! Idag va det första ggn jag tränade!! Vi körde Rygg och Mage.. Gick bra som fan.. lär vä få träningsvärk.. puss heeeej

~ by Chris on February 2, 2008.

One Response to “Bunkeflo If”

  1. Hej! Hittade din blogg när jag sökte på poerto rico! Va själv nere 9-16jan i år! Har varit där nere 3 gånger innan. Är mitt andra hem, älskar verkligen de stället. Blev berörd när jag läste om din mormor… Känner så väl igen de du skriver… Min farmor gick bort för 1,5 år sedan.. Farmor är en av de personer som betytt mest för mig. Var jätte jobbigt, men de känns lättare med tiden, jag lovar. Även om det kanske inte är till någon större tröst just nu.. ´Måste även säga att du verkar vara en duktig fotograf! 🙂KRAM *E*

Leave a Reply

 
