Right Choise


Ser ut som ett bombnedslag här.. Gick upp tidigt och börja städa.. Det var riiiktigt skitigt..
Nu börjar det likna nåt iallafall..

Som alla som känner mig vet så älskar jag laga mat.. Kan göra en hel del, mina favoriter är kyckling och fisk.. Lagar mycket av det.. Skriver jag inte Tacos så kommer jag bara få höra det av vännerna, så JA!! JAG ÄLSKAR TACOS!! WHO DOESNT!!

Men det roliga är att jag aaaldrig gjort köttfärsås!! Förän idag! Gjorde spagetti för första ggn i mitt liv… Blev inget orginellt men det blev bra..

Imorgon blir det klippning 09.30 och sen ska jag hämta min Kostym kl 11.00..

Begravningen närmar sig.. Är sjukt rädd för den.. Hur mamma ska ta det!! Hon är min svaga punkt! Snälla va stark!! Bryter du ihop så bryter jag ihop..

~ by Chris on February 6, 2008.

One Response to “Right Choise”

  1. Mmmm…köttfärssås är så gott! Jag skulle nog kunna äta det varje dag. Jag brukar variera innehållet med: morötter, kikärter, kidneybönor och annat gott! Det är billigt att dryga ut färsen + att det ger ett komplett intag av protein när man blandar både animaliskt och vegetabiliskt protein! Hoppas du får en fin dag idag!

Leave a Reply

 
