Adjö Mormor..

Idag så begravdes min Mormor..
Det har varit en jobbig vecka.. Har varit livrädd för denna dag..
Hur mamma skulle ta det.. Kan säga att Mamma va starkare än mig..
Jag bröt ihop bara jag såg kistan..
Resten av tiden där inne så gjorde jag allt för att INTE titta på den..
Efter den Katolska kyrkan så körde vi alla till Fosie kyrka där Mormor ville bli begravd. Alltså inte samma kyrka som vi var i först.. Det blåste och va skitkallt, alla hade jackor på sig, Jag stod enbart i min kostym.. och försökte hålla mamma varm.. Jag blev frös som fan dock..
När dom väl börja hissa ner Mormor under jorden så bröt både jag och mamma ihop..
Fyfan va jobbigt det var… Men nu är det gjort.. Och får tänka att mormor har det bättre.. Men fan vad jag saknar henne..

Idag ska jag inte göra nåt.. bara va hemma.. se film..
Imorgon har jag tvätt 07.00.. hade igentligen behövt sova ut. Men jag mååste tvätta..
Tack aför alla meddelanden,mail och sms.. Betyder mycket..

Obs! Här kommer bilden som jag gjorde till Mackan Och Anja..
Överaska dem med att skicka den till utskrivt och rama in bilden i 30×40 ..
Så det blev deras förlovningspresent från mig..

Mackan : Du är en av mina bästa vänner… Har hållt ihop sen 95.. Du och Lucas betyder sjukt mycket för mig.. Älskar er båda! Och är jävligt glad för din skull.. Grattis!! Men kom ihåg.. om inte jag blir (du vet) och (***) blir det så kommer jag k**VH*G*a dig *s*

Här är bilden på Mackans och Anjas Ringar.. Vad tycks?

~ by Chris on February 8, 2008.

5 Responses to “Adjö Mormor..”

  1. Jättefin bild! Förstår att det har varit en jobbig dag – Det är enormt svårt att behöva gå igenom såna saker! Sköt om dig! Kram

  2. Men usch då! Förstår verkligen att det har varit en jobbig dag =( Säger som Ingela, sköt om dig och stor kram!

  3. Jag länkade till dig, hoppas det är okej.

  4. WHAT…OMG…skall Mackan förlova sig… Åhhh, gud så skoj för honom. Snälla snälla du, kan du inte hälsa honom och gratta. Det är så sällan han är online på MSN nämligen! Ge han och tjejen en stor kram. Jag hälsar på er snart!

  5. Stackare =( Hoppas du mår bättre nu! *massa kramar*

Leave a Reply

 
