Skönt att träna

Gick upp och hade ett sug att träna.. skönt det , annars e det sjukt jobbigt att ta sig dit..
Tog bussen in.. Fick mitt träningskort på SATS som äntligen aktiverats.. Men har ifors tränat fram till idag.. Asroliga tjejer i receptionen.. Tog lite tid att få kortet så jag babbla massa med dem..
Börja ge mig påhitta regler som kommer sluta med att jag måste köpa dem blommor och annat krams haha..

Träningen gick bra.. Sprang 2 km på bandet som uppvärmning. Det va skönt inte mycket folk idag.. Sen körde jag Triceps, Bröst och Mage..

Eftetåt så gick jag till Jobbet. Köpte mig en Johanna Temptation som vi då själva döpt den till.. Sa hej till Johanna som jobbar där sen gick jag in på jobbet och snacka med Jojje,hanna,sarah och Petter..

Har plåtning den 22-23e denna månad och modellen ska plåtas på en nattklubb. Så jag vill dit innan och testa ljuset.. Så Jojje ska va min bitch!! And he likes it..

Imorgon ska jag ha en heldag med Marie. En modell jag ska plåta snart. Vi bestämde att vi skulle träffas och snacka lite idéer. Men det blev en heldag, hon skulle pierca sig och jag fick va den som höll henne i handen.. FEGIS!!! själv hade jag nog svimmat.. *s*

På lördag blir det fest hos mig.. Ska bli kul att träffa alla vänner.. ett par nya också som kommer komma.. alltid kul.. Alltid så shysst stämning på mina fester. Alla fungar så bra ihop och alla pratar med alla.. Inte så att ett gäng står på balkongen, et ti vardagsrummet och ett gäng i köket.. Alla festar ihop och det gör festen så mycket roligare.. Dock va det många som var out of town men då blir det iallaf inte överbelastat..

Prata nyss med Mamma.. Så jävla skönt att hon mår bättre.. hon har också släppt lite mer efter begravningen.. och det är som en stor sten släppts från mitt bröst..
Mår så mycket bättre nu.. Puss på dig mams!!!

På väg till gymmet
~ by Chris on February 11, 2008.

One Response to “Skönt att träna”

  1. åhh MFF vi älskar malmö FF!/mazone

Leave a Reply

 
