Boka Boka bOka

Har haft fullt upp hela förmiddagen..
Har Pratat med Gabi ang tider vi kan va på klubben.. Hon är underbar fick typ välja själv..
Men bad Modellen att komma ner en dag tidigare för jag tror det blir för stressigt på fredagen iom det är nattklubb senare..
Snackat med Maja som är Hårstylist.. Har lovat henne hur länge som helst att jag ska låta henne visa vad hon går för.. Har inte kommit så långt där jag har Stylist och Mua färdigt..
Hon kännde en Mua som skulle va väldigt duktig så det blir att jag provar henne med..

Idag har Marie varit riiiiktigt yr=) vi sa ju en heldag inkl piercing.. Men nu kom hon på att hon inte kan göra det för hon ska jobba dagen och väntar med det tills måndag.. Men fick lova att följa med då..
Så vi sa kl 15.00 så drar vi ut och käkar.. Efter några timmar så blev det 17.oo . lite senare blev det 19.00.. YRPANNA!!! hahaha.. Så det blir Middag på den Italienska resturangen Casa Mia. Skitgod mat.. // Change of plans!! AGAIN!!! Blev heldag imorgon istället.. ASG!!!

Nu ska jag lägga mig i badet.. Med Laptopen!!!! haha ska se en serie medans jag mjuknar upp min träningsvärk från igår..

——————————————

Blev de två sista avsnitten av Heroes Säsong 2..
Snackar lite med Marie .. Hon tror hon ska dö för att hon käkat räkor som stått i kylen i 4 dagar. HAHA..

Nu lagar jag mat.. Blir Kyklingfilé med ris och Mexiansk sås.. MUMMA!!

~ by Chris on February 12, 2008.

Leave a Reply

 
