Bloggkoll.com

Har fått lite klagomål att vissa kommer in på bloggen flera ggr innan jag updaterar.. Så jag fick ett tips att länka mig själv på bloggkoll.se .. Så kan man gå in där och hålla koll på de bloggar man följer.. väldigt smidigt.. Så om ni nu följer denna blogg.. Så klicka här..

Har varit flitig idag..
Blev riktigt sugen på att träna.. klädde på mig och sprang till bussen..
Träna Axlar. liter armar och mage..
Va tom lite häftig att ta en egobild där inne ASG!!!

På Väg till Gymet!!

På Gymet!

Efter gymet gick jag förbi jobb och prata lite skit med kollegorna.. Visa dem bilderna från igår, kolla så Olle levde..
Snacka lite med Jojje ang festen och plåtningen på Onsdag..
Tog bussen hem.. Nyss ätit 4 mackor med leverpastej , druckit en proteinshake och en Gainomax.. Jag är MÄTT!!!!

Alla ni kärlekspar där ute! Ha en underbar Alla Hjärtans Dag..

~ by Chris on February 14, 2008.

5 Responses to “Bloggkoll.com”

  1. Jag vill också ha ego bilder från gymmet där jag ser värsta stark ut! ^^ Jag ska bara typ..börja träna seriöst först ;P haha

  2. det är väl helt ok det med 😀

  3. .. .och vi singlar då? Ska vi ha en skitdag? 😉

  4. Hahaha.. Jag uppdaterade för en stund sen och då printade jag ner att ngn klagat på mig angående mina flummiga mega texter.. Ville någon skulle känna sig träffad.. och när jag sen trampar in här så kände jag mig träffad..ahaha.. mupp..förresten.. VADÅ QUEEN LATIFA?? förklara tack..och var det en komplimang eller en diss?? *rynkar på ögonbrynet

  5. min karl lågå spydde avmag sjukaåja jobbade, så de blidde inte så romansiskt igår=)

Leave a Reply

 
