KickOff

Fullt upp hela dagen..
Börja med att jag åkte med mammsen och storhandlade..
Blev en del pga att jag ej storhandlat sen nångång innan jul..

Besökte Mormors grav. Alla blommor va fortf fina! Tände ett ljus.. Höll om mamma hårt..
Märkte att hon ville gråta..

Mötte upp Marie Utanför mig kl 14.. Vi tog min bil in till stan.. Gick en runda. visa henne city..Gågatan.. Gick in på Graffiti och käkade bakadpotatis.. Snacka om allt skit. Så sjukt rolig tjej.. Vi var så sjukt lika på alla möjliga sätt..
Satt där kanske två timmar.. Prata lite plåtningar.. Ska plåta henne snart och sen blir det en plåtning Med Marie Och Amina Axelsson tillsammans.. Lovat Amina snart ett år att vi ska göra en plåtning..

kl blev 17.. körde hem och sa hejdå till Marie.. ska träffas på Måndag igen för hon vågar ej Pierca tungan själv ..

Kom hem.. Satte mig vid datorn och så fick jag mess av Olle..

“kommer du inte på kickoffen??”

WTF!!!! Ytterligare ett mail jag EJ fått!!!
Hade 30 min på mig att ta mig dit..

Körde som en galning!
Det blev god mat och massa sprit!! Men jag körde så det blev lugnt för min del..
Va där till ungefär 23.00 och alla börja bli fulla.

Speciellt Olle.. Han dricker fan 2 öl sen är han väck!! Innnan middagen tom..

Körde hem Crelle,Anna och Olle.. Sen körde jag hem..
Satte på This Is England.. Sen somna jag..


~ by Chris on February 14, 2008.

Leave a Reply

 
