Behöver Läkare

klockan är 05.35 och det har nyss tagit mig 40 min att komma till datorn..
Jag kunde inte röra mig ur fläcken.. Har så sjukt ont i min nacke så jag får nog köra in till akuten..
Ska prova duscha varmt först.. Hade verkligen behövt en Vetekudde nu.. Vart köper jag det?? någon som vet?

Har aldrig haft problem med nacken förr och fan va ont det gör.. Är så trött men vågar ej lägga mig. känns som nacken kommer brytas av.. =(

~ by Chris on February 27, 2008.

2 Responses to “Behöver Läkare”

  1. Jag har en sån vetekudde men värmer i micron..de är faktiskt jättebra.. mot vanlig muskelvärk/träningsvärk också.. Jag köpte min i en sån hälsokostbutik.. awww stackare.. hoppas du blir bra snart..!!!

  2. Vetekudde kan du köpa på Hälsokosten… finns även på Åhléns har jag sett… Hoppas att det går över för dig snart!

Leave a Reply

 
