You Can´t Kill Me!!

Varit liggandes hela dagen.. Pappa va snäll och körde till apoteket och köpte Voltaren och en Vetekudde för nacken..
Skitkönt att ha på. Salvan har jag inte haft på mig än.. Provar det ikväll..

Nacken har ej blivit så mycket bättre.. Jag kan inte lägga mig ner för det blir bara fel och det gör ont.. Kan man sova sittandes? har sett en kille somna stående på ett dansgolv en gång..

Fan ville träna idag.. Men kommer nog inte kunna det resten av veckan.
Åt lite tacos inan idag.. det var sjukt gott. Nu är jag hungrig igen..

Sigrid kommer kl 20.. ska slappa till nån film. Its nice to have her around. Har sjukt kul med henne.

Har sett 3 filmer idag.. Bee Movie , Blond Ambition , Och Awake..

Betyg: 3 Av 5

Betyg: 2 Av 5

Betyg: 5 av 5

Dagens Låt:

~ by Chris on February 27, 2008.

2 Responses to “You Can´t Kill Me!!”

  1. Vad har hänt med dig? 😦 Ont?

  2. Hehe nopp har köpt 3 nya smycken nu 😛Hoppas nacken mår bättre!

Leave a Reply

 
