Tierd of This!!

Fortf ont i nacken!! Folk börjar tycka jag ör korkad att jag inte går till läkaren but i wont!!! People die there!!

Har ätit tacos 3 ggr idag.. tror jag ätit 15 tacos sammanlagt.Och druckit 5 redbull under dagen. Nu får det räcka Chris *s*

Har haft film-marathon idag med. finns inget att göra när man går runt som en transformers.


Betyg: 2 av 5


Betyg: 1 av 5


Betyg: 1 av 5

Snackat lite med Mikael Svensson. Ska plåta honom 8:e eller 9:e.
Så nu måste jag hitta en grym location till plåtningen. Toni ska hjälpa mig så jag ak träffa honom på Måndag..

~ by Chris on February 28, 2008.

One Response to “Tierd of This!!”

  1. Nä nu måste jag “prata” allvar med dig! 🙂 Inte kan du gå så där med nacken! När jag fick problem med nacken sökte jag hjälp väldigt sent vilket försenade läkprocessen betydligt. Kom igen, beställ tid hos naprapaten nu! Det är bättre att få hjälp snabbt!

Leave a Reply

 
