Ena Efter Det Andra

Idag är det fredag. Och haft nackspärr sen i Tisdags.. Mycket smärtor och varit hemma från jobbet.. Men men.. Idag vakna jag och det känndes bättre men vad har då hänt? jo det känns som lilla Chris fått halsfluss.. Jag som aldrig blir sjuk! va fan!!! Döda nacken mitt goda imunförsvar?

Illa illa. Jag skulle igentligen på fest imorgon så det är inte alls bra.. Michel ringde och jag fick tyvärr tacka nej..

Avboka även Faluträffen som är i sommar.. Ska inte längre dit. Hade sett fram emot att träffa Ryan, Magnus och Anders + Några till.. Men får ta en trip dit nån annan gång..

Idag har jag suttit hela morgonen och gjort klart alla Hockeybilderna till Bunkeflo IF..
Hade inte gjort bilderna från omklädesrummen.. Så nu är det äntligen klart..

Ja nu sitter man här sjuker, kan ej gå ut idag heller och filmerna i datorn börjar bli väldigt få..
Tips om nån bra film någon?

~ by Chris on February 29, 2008.

One Response to “Ena Efter Det Andra”

  1. Nej vad tråkigt, inte halsfluss också. Vilken otur! Krya på dig! Kram

Leave a Reply

 
