Fortf sjuk

Fan hostan har slagit ut ännu mer under natten. Fan måste va frisk till måndag.. Vill jobba=(
Nacken har blivit aningen bättre idag. Men gör ont när jag hostar..

Missar Michels fest idag.. Tråkigt..
Men får ta igen det nästa gång.. Promise

Tackar Olle som tog mitt jobbpass idag.. Tar din nästa helg..

Tänkte på att alla vill ha husdjur . Katter & Hundar. Chihuhua har blivit väldigt populära tack vare paris hilton.
Pitbulls har blivit jävligt populära tack vare “gängmedlemmar” eller nåt..

Men Chris! Han är för rädd om sin soffa för att ha katt och har tyvärr inte tid med en hund..

Så Chris ska försöka skaffa sig honom..

~ by Chris on March 1, 2008.

One Response to “Fortf sjuk”

  1. Jag kan vara ditt husdjur.. Jag behöver inte lika mkt tid som en hund och jag lovar att jag inte ska kissa och bajsa ner din soffa..Sen hur jag ska låta får du bestämma själv.. Voff eller mjau.. hahahaha

Leave a Reply

 
