Me As A Father!!

Som de flesta jag känner vet är att jag älskar barn.. Velat ha barn sen jag va 22-23.. But gonna find the right one first right?
Vill ha minst 2 barn Om det är en son vill jag at han ska heta Isaak blir det två söner så Elias.
Flicknamn har jag inte tänkt ut än..
Men fyfan va kul det ska bli och ha en dotter.. NOT!!! Jag vet hur killar är.. Tänk när min dotter blir gammal nog och träffa killar.. OJ OJ OJ!!! Ni ska veta.. jag kommer va vääärldens bästa pappa!! men kommer även va beskyddande.. Hahaha detta är jag och Lucas!! Bad Boys 4 Life!! Always

Den dag en kille ringer på dörren och ska ta ut min dotter…. THIS IS HAPPENING!!!

~ by Chris on March 1, 2008.

One Response to “Me As A Father!!”

  1. Va sött 😀 Alla killar är sådär.. dom vill inte ha en dotter för då kommer dom måsta beskydda henne från alla killar 😛 Ni vet väl kanske hur ni själva var i den åldern ;D

Leave a Reply

 
