No Sleep Because Of Theft!

Va upp länge igår och kollade på ett par Avsnitt av fresh Prince In Bell Air..
Tror jag la mig vid 04.00 Hörde två killar snacka utanför men tänkte inte me på det…
Sen gick ett alarm.. jag flög upp ur sängen och tittade ut.. 2 killar sprang iväg med en stor påse..

De hade gjort inbrott i livsbutiken under mig..
Lärt känna Ägaren och deras söner så jag ringde dem direkt och självklart till Polisen..
Polisen kom snabbt till platsen och jag fick ge vittnesmål och så vänta vi in Ägarna..

Va inte hemma förän 05.. Så det blev inte så mycket sömn..
Jobbat hela dagen.. Sigrid har fixat ett plåtningsjobb till mig.. En hiphop-grupp ska göra en musikvideo och behöver en fotograf.. Så killen i gruppen ska ringa mig och berätta vad han är ute efter.. Har kollat vad killen har gjort. Och han är duktig.. Mer om det sen..

Nu ska jag Börja se Dexter.. Kram..

BTW! IT FUCKING SNÖAR!!!!!
~ by Chris on March 4, 2008.

One Response to “No Sleep Because Of Theft!”

  1. Det snöade här också igår också, men det mesta regnade bort inatt. Och så sken vårsolen idag, så då kändes det genast mycket bättre =)

Leave a Reply

 
