Nylippt


Varit en bra dag på jobb.. Hyffsat mycket kunder.. Stack och klippte mig hos Maja för första ggn idag. Ni som inte vet vem Maja är , så är det min Vän Eg´s Flickvän och även min stylist.
Blev skitnöjd med klippningen och rekommenderar henne skarpt.
Hon Jobbar på Salong VI <- tror det va så den hette iallaf.. Och ligger på Djärknegatan bredvid Buddah Lounge..

Efter jobb så ringde Jonas och precis när jag hoppat på bussen bad han mig hoppa av och möta honom på triangeln.. And i did! Vi gick en liten runda sen körde han mig hem..
Hemma Gjorde jag lite varma mackor och pratade lite med Sanna i telefon.. Hon skulle ut en sväng med vännerna den lilla alkisen haha..

Nu är jag törstig så nu ska jag dricka massa H2O!!! Pöösss!!

~ by Chris on March 6, 2008.

3 Responses to “Nylippt”

  1. Tjusigt! Skönt att va nyklippt va? Jag var ju själv hos frissan i veckan och det var på tiden, 5 mån sen sist! Ha en toppendag!

  2. Hur är man när man är nylippt?? trodde jag skulle få se dig nyklippt

  3. Frillan gillas:DDuttig tjej….

Leave a Reply

 
