Da´Weekend

Varit en kul Helg.. Var ute med Jonas och Rabi i fredags!! Stack direkt efter jobb till AfterWork .
Man köper en öl sen får man ta hur mycket mat man vill.. Åt dock inte så mycket men det blev en hel del öl.
Efter det så stack vi till Mello Yello Och tog ytterligare ett par öl medans vi väntade på Ola och hans kompis..
När dom kom så stack vi till KOI.. Första ggn jag va där och det va riiiktigt bra.. Drack ytterligare ett par öl så då va jag väl uppe i 10 st haha..Både Lucas och Jojje ringde och ajg tvinga båda komma dit.. Så vi blev ett gäng.
Kl blev ca 01.00 och jag skulle jobba dagen efter så jag och Jojje stack..

Lördagen:
Va sliten på jobb men sålde som aldrig förr.. gick riktigt bra..
Efter jobb stack jag och Olle och åt pizza sen va det hem och vila inför festen..
Festen var hemma hos några tjejkompisar till Rabi. Hade hur kul som helst men när det va dax att gå vidare ut så hoppa chris av tåget .. Orka inte med nån nattklubb så de lämna av mig där hemma..

Söndag:
sov till 11.00 sen va det träningsdax.. Massa onyttigheter att bränna bort..
Kändes lite i nacken så jag tränade bara ben och mage idag. Men skönt va det.
Efter gymet va jag bara hemma. Snack lite med Sanna i tele och sen blev det städning för Marcela och Lucas skulle komma och äta och se nån film. Hoppades på att Maja Och Eg också kunde komma men Maja va tvungen att va tillgänglig för nån släkting som va dålig..

Vi åt Pastasallad med gyros och Tzatziki.. Men vi blev inte mätta så det blev en pizza också haha.. Som vi delade såklart.



Sen såg vi Anchorman.. Och nu är det snart dax att sova.. Godnatt

~ by Chris on March 9, 2008.

Leave a Reply

 
