I Can´t Say Go..

Idag sov jag länge.. börja ju inte jobba förän 12.oo .
Det var jättefint väder så jag bestämde mig att gå till jobb. Riktigt skönt va det.
Dagen gick jättefort.. Höll ingen lunch eller nån rast i huvudtaget så jag gick en halvtimme tidigare istället.. Så gick jag hem också..
Satt vid datorn ett tag sen ringde Aga. Snacka med henne länge. Alltid skitball att prata med..
Fick ett mess av Jojje. Han va lite nere och ville inte sitta hemma så jag hämta upp honom, stack till BK sen körde vi ut till bron och satt och snacka i 2 timmar..
Efter jag lämnat honom så va det raka vägen hem.. Ska lägga mig i sängen och se nån film innan jag somnar….

~ by Chris on March 10, 2008.

One Response to “I Can´t Say Go..”

  1. Vad skönt med promenad/er! Ja spara den nya bloggen: http://ingelasdagbok.blogspot.com (den gamla lägger jag ner snart) Hoppas du får en fin dag!

Leave a Reply

 
