Visitkort

Regn regn regn.. ifors första dagen på länge. Vi har haft molnfritt nästan en hel vecka.
Men Chris gick till jobbet ändå! det bara duggregna på vägen till jobb..

Dealen med Studion har börjar röra på sig i fullfart.. Har hittat lokal och nu har jag kollat upp intressen och det gick mycket bra. Är redan uppe i 10 pers.. Skitkul..

Jobba till 16.00 idag sen gick jag hem.. Regna som fan så jag va INTE torr om man säger så..
Nu blir det lite matlagning.. Har nyss suttit med mitt visitkort. jag är verkligen jättedålig på sånt här.. Men så här blev den..

Jag har mellan 40-80 unika besökare per dag .. hade verkligen velat höra vad ni tycker. Ni kan vara anonyma om ni vill, jag vill bara ha lite åsikter.. bra,dåligt,detta kunde varit bättre osv.

~ by Chris on March 13, 2008.

6 Responses to “Visitkort”

  1. Sur jag blir. Skrev en kommentar och så försvann den! Grrr..Hur som helst så tycker jag kortet var snyggt men jag har några synpunkter 😉 :jag tror det skulle va snyggare om även texten nedtill på kortet skrevs i s.k. sanseriff och ev. i samma typsnitt som “CrisDesign”. Och om kortet ska fungera internationellt så kanske mob.nr ska skrivas: +467XXXXXX? Bara några tankar!

  2. Jag hade nog gört utan effekter på texten, alltså enkel test. Sen annat teckensnitt på den lilla texten. Annars najs =)

  3. Jag är inne på det samma, byt typsnittet på informationen tiill något mer arialiskt 🙂

  4. Jag tycker att det är snyggt, men teckensnittet på texten där nere är väldigt trist. Passar inte ihop med resten av kortet. Annars är det flashigt =)

  5. Remember what I said about the tattoo!! MOAAHAHAHHA 🙂 Love Lutka

  6. tribal känns väl lite väl 90-tal, och ärligt talat skitfult. skippa effekten på loggan.kör hellre loggan ensam på ena sidan och lägg upp texten snygt på baksidan.gör om gör rätt

Leave a Reply

 
