Äntligen Ledig

Orkar ej blogga så mycket idag .
Jobba som vanligt i fredags.. Skulle ut med Jonas,Rabi och Evelina på After Work som vi gjorde förra veckan.

Bilder från After Work förra veckan!!

Men banga ur när jag sluta jobb. Stack till gymet istället.. Känns sjukt skönt att ha kommit igång igen..


Idag jobba jag.. Cykla till jobbet för första ggn. Slutade 15.00 Och sen blev det gymet direkt efteråt.. Nu är jag hemkommen. Det blir matlagning och film med sigrid.. Ska se Jumper

Imorgon Ska jag träffa Marie. Har ej träffat henne sen sist och det va 2 månader sen. Skulle bara slappa kanske blir nån film där med. kanske tacos!

Är ledig till onsdag så jag och jonas ska ta rundor och proköra bilar..

~ by Chris on March 15, 2008.

4 Responses to “Äntligen Ledig”

  1. Tack gobben! =) Var Jumper bra?Guuuu vilka snygga bilder du har tagit på Caroline! När ska vi plåta då? 😉

  2. Han till vänster med halsduk var ju nice.. Är hans soffa tillgänglig då?? hahaha..

  3. Jumper är ju så jäkla bra! 😀

  4. Kul att få hjälp till lite! (visitkortet) Ja det känns toppen med bebisen! Det kommer bli spännande och omtumlande att bli förälder. 🙂

Leave a Reply

 
