Grym Söndag!!

Söndag:

Vaknade kl 09.00.. Var sjukt peppad att gå till gymet.. Bytte om , packa min väska och körde till gymet.. Kommer fram och det är stängt!! Dom öppna 10 så jag va där 20 minuter innan! Fick stå där som ett fån och vänta haha.

Träningen gick riktigt bra, tanke på träningsvärken jag har. Träna 1½ – 2 timmar inkl uppvärmning på bandet..

När jag satte mig i bilen så tänkte jag, Fan vill inte hem så sjuuukt fint väder. Man kunde nästan gå i T-shirt.. Så jag ringde Jojje och Jonas! Väckte Jojje men lyckades inte väcka Jonas haha..

Jojje ville ha 30 min på sig så jag passa på att köpa Tulpaner och besökte Mormors grav..
Det va sjukt jobbigt att sitta där .. veta att hon ligger där.. Kunde inte hålla tårarna inne. Dom bara rann av mig..

Hämtade Jojje efteråt. Parkera på Lilla Torg och satte oss på Moosehead och åt deras grymma burgare..

Jonas Ringde efter ett tag så han kom också förbi..




Efter ett tag så va Joje tvungen att sticka hem. Jag och Jonas stanna ett tag. Men sen bestämde vi oss för att ta en tur till Bo01..
Gick en runda, Träffade Alex.. Det var ett tag sen! Får höra av mig till honom oftare..

Efter Bo01 tog vi en snabb runda förbi Möllan sen körde vi hem..

På kvällen kom Marie förbi en stund. Drack lite Te och snacka lite skit.. Ska plåta henne om 2 veckor så vi snacka lite om plåtningen..

Efter hon körde hem så satte jag mig och titta på 2 avsnitt Dexter sen somna jag i soffan..

Vakna 6 på morgonen frusen.. Balkongen va öppen så jag hoppa i säng..

Måndag:

Ledig.. vakna 10.00. Fick sms av jonas där han fråga om vi skulle ta en tur till Köpenhamn..
LÄTT VI SKA!! Kameran också haha..

~ by Chris on March 17, 2008.

2 Responses to “Grym Söndag!!”

  1. Du vet väl att man inte ska träna när man har träningsvärk? 😉Hur kommer det sig att ni hade så fint väder? Jag har i Älmhult och sedan hässleholm idag och där var det snöstorm.

  2. Gud vad roligt att göra något på inpuls. Tyvärr kan man inte de när man har barn. Men hoppas ni har det riktigt skoj i Danmark!

Leave a Reply

 
