Kanapek

Då är det snart påsk.. känns konstigt att inte fira påsken nu när mormor gått bort. Den va så viktig för henne..
Skulle igentligen till Gbg och hälsa på Sanna men jag fick jobb och hon skulle hem till familjen och fira. Så vi skjuter upp det..

Jobba idag. Gick väldigt fort iom jag hade Coaching.. ( privat rådgivning åt kund ) i två timmar..
Min Stylist/Frisör Maja fråga om jag ville ta bilder på alla frisörerna på hennes jobb till deras hemsida. Klart man ställer upp!!

På vägen hem så snackade jag lite med Aga AkA Kanapek ( hahaha) , går alltid förbi hennes lägenhet på vägen hem så hon bjöd upp mig på kaffe. Dricker dock inte kaffe så det blev vatten haha.. Satt och snacka skit 2 timmar om allt möjligt sen va det dax att gå hemmåt.. Kanske följer med henne och hennes pojkvän ut i helgen..

Kollat klart på på Dexter Säsong 1.. Börjat på andra säsongen.. Riktigt bra serie. Trodde inte jag skulle gilla den..
Snacka lite med Monika på msn! Vi har bestämt att jag ska få kasta en kudde i huvudet på henne , och det känns väldigt bra ..

Nu är klockan snart 12.. och Olle ringde mig nyss packad och yra massor.. Blev tröttare efter hans babblande.. Snart är det lägg dax.. Puss på er!!

~ by Chris on March 19, 2008.

Leave a Reply

 
