Min Son..

Hade en sjuk dröm inatt.

Drömde att jag var på en fest, där det sprang runt en liten pojke i 3 års åldern. Han va så sjuuukt söt och han blev så fäst vid mig och jag vid honom. Han ville hela tiden leka med mig.. Slutade med att jag la undan mitt glas och lekte med honom hela kvällen..

Efter flera timmars lekande så satt pojken i mitt knä ansiktet mot mig vi fick ögonkontakt en längrestund och så slog det mig..Pojken va så sjukt likt mig.. Sen fick jag reda på att det var min son..
Jag har missat 3 år av mitt barns uppväxt. 3 viktiga år.. jag visste inte vart jag skulle ta vägen så jag bara satte mig i et hörn och bröt ihop…
Sen vakna jag av att jag andades jättefort.. jävligt obehaglig dröm.. Inget jag hade velat uppleva.. Ska se mina barn växa upp från dag ett!!!

Gick riktigt bra på jobb idag. Känndes som jag hoppa på alla kunder.. Sålde bra idag och det är alltid kul.. Minns hur nervös jag var första dagen på jobb, Jag kunnde nada! nu kan man sjukt mycket och man tar större utmaningar varje dag.. ” denna kunden vill lägga max 8000:- Men jag ska få honom att lägga 16.000:-

Efter jobb så stack jag till Gymet!
Körde hårt/intensivt i 90 min.. Sen gick jag hem.. som jag då gör varje dag numera. Riktigt skönt.

Snackat med Sanna i telefon nyss, vi snacka om våra 60 år ihop. hahaha söt..
Hon fick jobba hela helgen pga att folk va sjuka.. stackarn.. Erbjöd svart arbetskraft men det ville hon inte.. Too bad!!

Nu är klockan mycket. Lucas kom nyss. Ska se nån film.. Imorgon tvättar jag 11-15..
Nån som vill göra det åt mig??

~ by Chris on March 20, 2008.

Leave a Reply

 
