Röda dag..

HAr inte gjort ett skit idag.. Skulle träna men blev inte så.
Har varit off hela dagen. Pga av bråket med mamma..
Har lirat lite Fifa 2008 över nätet , pratat med lite folk.
Vi har hittat ytterligare en lokal. Denna ligger mitt istan, men mindre dock och lite dyrare. Ska gå och titta på den imorgon. Ska även jobba imorgon hela dagen. Det är Retuch SM imorgon och mina chefer ville jag skulle va med, men har ingn ork eller lust..

Fick Mail idag att 2 Amerikanska tidningar vill använda ett par av mina bilder. Ska tydligen va en Musik-Tidning.. Har mailat lite fram och tillbaka. Får se vad som händer.

Åker antagligen upp till GBG med Lucas på fredag. Han ska va DJ på nån klubb och vill att jag ska ta bilder är han jobbar.. Kan bli skönt att komma bort från Malmö lite..

I övermorgon ska jag och Lucas se Steven Lynch standup show!! ska bli sjukt kul..

~ by Chris on March 24, 2008.

One Response to “Röda dag..”

  1. Trist att du varit off, men jag förstår det med tanke på det som hände på påsken. Hoppas ni kan lösa det så att du får ro igen. Kram!

Leave a Reply

 
