Ca 10.000 Fattigare idag..

Det va Retuch SM idag på jobbet.. Man blev fotograferad på plats och sen hade 10 min på sig att retuchera sin bild med den nya Wacom CintiQ Wx .

Har aldrig använt ett ritbord förut. Och alla i butiken tjata på mig att jag skulle ställa upp. De ville att jag skulle göra en beautyretuch för ingen hade gjort det förut.

Kännde lite sådär för jag kunnde inte pennjäveln haha..

Testade iallaf och så här blev den..

Prova en bild på Jojje också. Såhär blev den..

Och såklart blev jag så kär i den så jag beställde en.. Går runt 10.000 kr .. GAAH!!!

Innan jag sluta messsade jag lite med Aga Aka Kanapek haha.. Hon fråga om jag skulle med och hitta barnkläder till hennes vän som nyss fött.. Skulle träna men nu sket det sig.. Hennes fel..

Vi följdes hem för hon bor ju på vägen.. Sen skulle hon upp och städa.. hade hon varit en riktig kompis hade hon fan erbjudit sig att städa hos mig med.. HAHAHA .. Skojar..

Aga Med Sin bästis. Tror hon heter Moa..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva under denna bild!! haha

Kom hem, gick först in i livsmedelbutiken och snacka med Aram.. De ska stänga butiken för dom höjde deras hyra med 97%.. Tråkigt..

Köpte lite Juice och Jogurt sen gick jag upp..
Börjar 12.00 imorgon blir en lugn kväll. kram på er..

~ by Chris on March 25, 2008.

3 Responses to “Ca 10.000 Fattigare idag..”

  1. Vem vann då?

  2. Heeeey säg till om du behöver plåta nån som behöver massor av med retuch så du får öva med din nya Wacom CintiQ Wx . haha:DKjaam på dig=)

  3. Nice work!

Leave a Reply

 
