Helgen!!

Planera att ta det riktigt lugnt i helgen..
Fredags blev jag sugen på pizza så jag ringde och beställde och gick ner i garaget för att hämta bilden. Vad möter jag? Jo en inslagen ruta.. Vad e det nu. 8e gången jag får inbrott i denna bil?

Jag bara skratta åt det.. Orkar ej bry mig längre.. Nu har ja bestämt mig.. Jag fixar den och sen säljer.
Så nu står jag där med glas överallt och pizzan blir snart klar.. FUCK IT!! Jag kör ändå..
Snacka med pappa hela vägen dit och hela vägen tillbaka, Bestämde att jag lämnar bilen i hans garage på Lördagen, sen får jag köra och besikta den hos polisen på Måndag morgon. Så jag får avboka mötet med killen som äger lokalen jag ska titta på mitt istan.

Har bestämt vilken bil det blir.. Det blir en liten bil denna ggn. Kommer sänka mig från en 2,4L motor till en 1,6.. Hur ska detta gå?

Från Denna

Till Denna

Lördagen:

Körde till pappa och parkera bilen i hans garage. Sen körde vi till kjell & Company för att köpa batterier..

På kvällen tog jag det lugnt, Fastna totalt framför Dexter, såg nog 5 avsnitt på raken..
Hade ingen motivation att göra nåt anant. Va så skönt att bara ta det lugnt..

Idag: ( Söndag )

Sigrid ringde och fråga om jag ville med på MotorMässan. Why not tänkte jag, men hon fick hämta upp mig för jag hade ingen bil..
Motormässan är som den brukar, 25 min sen har du sett allt. Inte värt inträdet för mig iallf, men vi betalde ifors inte nåt..

Tog lite bilder men hade fel glugg med mig så jag fick ta closeups med konstiga vinklar istället..
Här kommer två jag gjort..

Sigrid

Snacka även med Laura ( Tobbes Tjej ) Som jag lärde känna i puerto rico. Hon kommer från Barcelona och hon ska lära mig spanska. Varje dag lär hon mig nya meningar..

Fixa även några bilder från Puerto Rico. Här kommer dem..

~ by Chris on March 30, 2008.

2 Responses to “Helgen!!”

  1. Audi ska det vara, mycket bra val där 😉

  2. Shit vad pizza du äter haha. Synd med bilen men den du tänker köpa är redigt mycket snyggare 😉 Dock är den väl inte speciellt liten?

Leave a Reply

 
