Mycket just nu..

Tappat lite motivation och blogga för tillfället.
Mycket som hänt dessa dagar..
Hade möte på jobb där de flesta timanställda fick sluta. Jävligt tråkigt.
Cheferna hade ett möte med mig själv innan och berättade att de hade bestämt sig att jag skulle bli huvudansvarig för ALLA kurserna. Grundkursen,Porträtt,Raw,Svart/Vit och Digitalt Arbetsflöde. Allt från att göra all reklam, lägga in alla i systemet, skicka och svara alla mail och hålla kurserna.

Visst är skitglad att de ville ha mig till detta, men det är sjukt mycket ansvar. Och samtidigt tycker jag det är synd att de andra fick gå.
Men thats life i guess!
Men sa att jag inte ville hålla i Raw,svart/vit och Digitaltarbetsflöde, för det gör de som har just de kurserna mycket bra.. Men jag kommer fortf va kursansvarig och styra upp allt.

Har inte gjort så mycket dessa dagar. Tappat lite motivation på träningen. Men börjar igen på Söndag. Fick en riktig ekonomisk smäll denna månad, iom inbrottet och så.

Vill bara fixa bilden nu, sälja den och köpa Audin.

Idag har jag bara jobbat, gått hem, sen lagat mat. Blev kyckling och ris idag. Lyckades för en gång skull spara till jobb imorgon också.

Nu ska jag lägga mig och titta på nån film tills jag somnar!

Tack och hej, Leverpastej!

~ by Chris on April 3, 2008.

2 Responses to “Mycket just nu..”

  1. Grattis får man väl säga =)

  2. Kul att du får ett lyft framåt på jobbet men trist att de andra får sluta. Motivationen med bloggandet och tränandet kan gå upp och ner ibland vilket är helt normalt! Kämpa på! 🙂

Leave a Reply

 
