Galen kväll..

Planerade en lugn helg. Fredagen slappa jag. lucas kom förbi, snacka lite skit, kolla nån film sen kollade vi lite på KAT Williams. Sjuuukt rolig,här finns ett klipp med honom..

Lördagen, börja lugnt.. Väntade på att lucas skulle ringa, skulle hjälpa honom bära upp hans nyköpta köksbord. Samtidigt ringde pappa, han fråga om han fick komma med Agas pojkvän som är intresserad av min bil. Så de fick ta en runda med den. Han verka intresserad så vi får se vad som händer.

När de körde hem igen så kom lucas förbi och hämta upp mig och då ringde jonas och fråga om jag skulle med på deras firmafest på big bowl.. Why not tänkte jag. Längesen jag festa till det..

Så jag stack hem, bytte om och vänta på Rabi skulle bli klar. Evelina hämta upp oss båda sen stack vi till boomers och kollade på MFF Mot Djurgården..

Sen blev det raka vägen till Big Bowl. Skitgod buffe, nån italensk. riktigt gott.
Sen blev det bowling. Gick hyffsat bra, tog en andra eller 3e plats.. Gick inte lika bra efter 6-7 öl.

Senare stack vi vidare till Lilla Torg. Tog lite mer och dricka sen blev det Etage..
Jag och Rabi terroriserade Jonas heeela kvällen. Fan va roligt vi hade det.
Avsluta kvällen på Stippes och käka vitlöksburgare, sen dela vi taxi hem..

Idag mår jag bra.. drack mycket men va flitig med vattnet innan jag la mig..

Lucas och Marcela kanske kommer senare. Vi ska se nån film, Slappa..

Är ledig till Fredag, men ska in på jobb och fixa till kursen på tisdag som jag och olle ska ha. Svara lite mail osv..

Blir träning, bilprovning och massa andra ärenden som ska fixas..

~ by Chris on April 6, 2008.

3 Responses to “Galen kväll..”

  1. Kör du på ngt kosttillskott nu?? Eller du kör utan när du tränar??

  2. Why not krzynio, du får ju ut mer av träningen då. Whey80 är inget att ha, det innehåller bara 50% protein.Kram!

  3. Skoj med många pix… Jag vill också vara så duktig på att ta massa roliga bilder. Hoppas allt är bra med dig vännen. Kram på dig!

Leave a Reply

 
