Back on track!


Steven beställde bilden jag gjorde åt hans son och satte det ena exet på jobb.. Vad tycks?

Idag va det dax för klippning. Så gick in till stan lite tidigare för jag skulle luncha med Jonas och Rabi men han inte in i tid. De båda hade bara en kort lunch. Så jag va 2 timmar förtidig för klippningen så jag gick in på jobb sålänge. Och precis då så va det en kund som sökte mig. Vi hade disskuterat kamera för 1 månad sen och han ville ha mer info. Så vi satt en timme och bestämde oss vad han skulle ha och det blir en Canon 5D. ( likadan som den jag själv har ).

Klockan blev kvart i och jag sprang snabbt in på TIGER och kolla på en ny kostym. Ska köpa en skitsnygg grå kostym.
Sen en snabb runda in på Bertoni och snacka med Fredrik ang ett par klädesplagg jag ska prova imorgon.
Hade skitkul i Majas salong, snacka massa skit som vanligt och som vanligt gjorde hon en superbra klippning. Snacka om sommaren att vi alla måste grilla osv. Fan va gött det är. Love the summer.

Efter klippningen drog jag till gymet! På tiden, haft en liten svacka. Men nu får det va slut på det.. Sist fick jag världens nackspärr.

Körde lite blandat, 2 timmar senare va jag helt färdig, men som vanligt promenerade jag hem.
Gick in i en cykelaffär på vägen hem för att kolla på cykel. Men fan man får lägga 300o för en cykel. Så vi får se.

På vägen hem så kom där en tjej cyklande mot mig. Vi fick ögonkontakt så log hon mot mig. Tänkte ” va fan ler hon åt ” sen stanna hon och inte föräns då insåg jag att det var Frida haha.
Surra lite med henne sen gick jag vidare hemåt.
Tog en Falafel i kiosken vid mig. Nyöppnad ägare. asbilliga priser. Jävligt trevlig gubbe också haha.

Har retucherat färdigt Sarah Marias bilder. Hon blev nöjd, så det var bra.
Lambis skicka även bilderna han tog i butiken när han och Ryan hälsade på..

Me Talking 2 Ryan


Ryan

Nu ska jag bara ta det lugnt. Imorgon blir det heldag med Jonas ska provköra bilar..

~ by Chris on April 17, 2008.

Leave a Reply

 
