Vill ha Hund!!!

Va uppe en sväng med Rabi hos Evelina. Har aldrig varit uppe i hennes lägenhet förr så jag har aldrig sett hennes hund. Fan va söt hon var. Nellie heter hon och är en Engelsk Staff som hon fint kallar det..

Och nu är det så att jag vill ha en sån!!

Men frågan är om jag har tid med en Hund.. Kommer må skitdåligt att lämna hunden hela dagen hemma när jag jobbar.. Har alltid sagt att jag ska vänta med hund tills jag blir sambo. Men fan nu vill jag inte vänta när jag träffa Nellie

GE MIG!!!!

~ by Chris on April 21, 2008.

One Response to “Vill ha Hund!!!”

  1. Ja ska man ha hund så måste man antingen vara två som delar på ansvaret, eller ha möjlighet att ha hund på jobbet eller hunddagis. Det är djurplågeri att ha hundar hemma hela dagarna utan någon stimulans. En sådan ras (eng.staff) behöver mycket stimulans, både kroppsligt och mentalt! Jag har haft två grand danois, en på 75 kg och en på 86 kg. He he! Men då jobbade jag halvtid på kvällar och dåvarande sambon jobbade dag. Perfekt lösning!

Leave a Reply

 
