Breathe

Looovar att jag inte ska vara så lat imorgon. Gick inte ens utanför dörren idag.. Dåligt!! Tänkte dra in till stan men orka ej. Har fortf inte fått min bil..

Bad evelina skicka nån bild på henne som jag kunde leka med för jag va så sjukt uttråkad.
Under tiden jag snacka med Jessica i tele så retuchera jag den.. Så här blev den..


Imorgon ska jag upp tidigare och springa ska bli sjukt skönt. På kvällen kanske Jessica kommer förbi och slapppar.

Snacka med Ylli och EG idag. De ska spela match utanför Skövde på tisdag. Kanske fökjer med dem och plåtar matchen. Kan bli kul!!

Letar efter flygbiljett till Rom.. Drar och hälsar på Mitra en vecka. Behöver sol sol sol!!!
Nej nu är jag trött.. Lite tråkigt inlägg kanske.. Ska bätttra mig.. Puss på er

~ by Chris on April 28, 2008.

2 Responses to “Breathe”

  1. Skulle du kunna va så jättesöt och kommentera? Jag har verkligen lagt ner hjärta och själ i projektet, och jag behöver verkligen feedback!modellbilder.se/photosession.php?id=25388Pöss!

  2. aah najs najs! Love skärpan och kontrasten.

Leave a Reply

 
