Veckan

Måndags:

En jävla lång dag. Börja med att jag gick ut och sprang 5-7 km.
Efter det så ringde Mackan. Fråga om vi skulle till stan. Sure thing.
Gick in till stan och mötte upp honom.
Vi börja med att käka en Falafel i solen och snacka lite skit..

Mobilen gick i ett!! Sms och massa samtal hela tiden..
Jonas ringde och berätta att han också var istan och skulle möta upp honom efter jag va klar med mitt.

Shoppade lite kläder på Bertoni. Riktigt snygga. Bilder får ni se nån annan dag.
kl blev 13.00 och mackan skulle gå och klippa sig så jag sa hejdå till honom och vandra bort till La Empanada där Jonas och Jeremy satt och käkade!!

Kom in. Och dom börja asgarva och kalla mig prinsen! Hahaha long story!!
Vi gick enda ner till triangeln, Jonas som vanligt snackade med sitt jobb och Jag och Jeremy snackade massa skit undertiden..

Efter Triangeln så gick vi tillbaka till Lilla Torg och boka bord på Grappa till Malmö FF mathen..
Viktig match! ( Derby ) Men Malmö förlorade..
Det blev Jag, Rabi,Jonas Evelina,Karolina och Hennes son Marco.
Kännt Marco sen han va jätteliten. Var ihop med Karolinas Kusin 2001.
Och då va marco bara 3-4. Nu har han blivit stor och är Målvakt i Malmö FF (småttingarna)


Innan matchen satte vi oss i solen och tog en Iskall Öl..


Klockan blev 22.oo Och jag och Jessica hade bestämt att se film hos mig så hon hämta upp mig!!
Vi såg filmen LEO. Riktigt dålig måste jag säga.

klockan blev mycket och Jessica bor en bra bit utanför malmö så hon sov över hos mig.

Tisdag:

Vi gick upp hyffsat tidigt.. Skulle Följa med Bunkeflo If och plåta deras fotbollsmatch i Tibro.
Så Jessica körde mig till Jobb för jag skulle hämta ett objektiv och ett stativ. Köpte även ett 4 Gb Minneskort. Orkar inte byta hela tiden med mina 1gb.are.

Satt på jobb och prata lite med mina kära kollegor. Sen gick jag hem till EG runt 11 tiden.
Vi Blev hämtade av hans lagkramrat Bosse sen körde vi till klubben..

Resan va 4 timmarlång. Men det va riktigt kul på bussen

Matchen slutade tyvärr med en förlust..
Kom hem sent va hemma runt halv 2 på natten..

Onsdag:

Hade plåtning på Scandic Hotell. Gick bra opch hade sjukt trevligt. Trevlig kund och lät att jobba med.. Han fick bilderna idag och ska välja ut vilken han vill ha..

Efter plåtningen Ringde Jonas. Han satt på Sultan Palace med Jeremy och käka frukost..
Mötte upp dem sen stack vi till systembolaget. Vi bestämde oss för Grillfest hos Jeremy.

Kommer till kassan och kom på att mitt leg var i Jeremys bil. Och räckte över pengarna till Jonas och sa att han skulle ta allt sålänge..

Då sa Kärringen i kassan:

Kärringen: Har du leg??
Jag: Nej det är i bilen hurså??
Kärringen: Då får du inte handla..
Jag: Det gör jag ju inte det är min kompis som handlar..
Kärringen: Det är ju din sprit..
Jag: Hur fan vet du det??
Kärringen: Du la nyss upp dem på bandet..
Jag: OCH? Kan det inte va så att jag hjälper min kompis med att bära?
Kärringen: De ölen du håller går inte förbi mig förän du visar mig legitimation.
Jag: Du är fan helt varm i huvet ser det ut som ajg är under 21???

Sen gick jag ut till bilen och hämtade skiten!!

Kom tillbaka och då hade Jonas och Jeremy gjort narr av henne så hon tom hotade att förbjuda mig att köpa nåt i huvudtaget..

Tryckte upp kortet i ansiktet på henne och kärringen kolla knappt på det..

Jag: Du nu har du bett mig springa till bilen och hämta legget så nu ska du fan kolla på det också!
Kärringen: Har aldrig mött så otrevliga människor..
Jag: Du har inte sett mig otrevlig..

Sen körde Jeremy mig till Mitsubishi för att hämta min bil..
Sen körde vi till Rosengård och handla massor med kött och diverse saker man har till haha..

Hem snabbt vila, duscha göra sig i ordning. Sen körde jag och Hämta Rabi och sen Jonas.
Vi va lite sent på det. Vi börja grilla 20.30.inte fan va det sol då men det sket vi i haha.

Hade riktigt roligt. Jeremy är miiinst lika sjuk i huvet som Jonas och Rabi. Så det är kaos att va med dem samtidigt..


Maten blev sjukt good Stekte Entrecote, och hade potatissallad, körsbärstomater,fetaost och bröd till det..
Efter Maten så lekte Rabi lite med elden fick till en helt ok bild på den med..

Hade sjukt kul på förfesten.. Det var jag, Rabi,Jonas,Jeremy,Mattias,Jocke Och Evelina..

Klockan blev 21.30. Så vi alla stack till Lilla Torg. Satt inne på Mooshead. Ett tag. Alla spred ut sig och börja prata med andra bekanta. Jag träffa på Sandra som jag ej träffat på 4 år eller nåt sånt. Jättekul att träffa henne.
Tog bild på Jonas Gay-Drink. Men men va good. Ill give him that..

Efter Moosehead så drog vi till CG. Träffa på en del man känner där med. Bla Aga och hennes kille. Jag kidnappa dessa glasögonen från honom direkt. Men vet fan om jag passar i dem haha

Utgång på etage.. Som vanligt.. Men kul hade vi.. Rabi körde hem mig med min bil och köre hem till sig. Jag hade druckit så han sa att han lämnar den imorgon.

Idag:

Kortfattat, orkar inte skriva mer nu. Längsta bloggen nånsin.. Jobbigt att inte blogga på ett par dar .. Mycket man vill skriva..

Rabi hämta mig med bilen. Vi stack snabbt till AllFrukt och köpte lite mat. Sedan hem.. Har bara tagit det lugnt och imorgon ska jag jobba.. Puss på er

~ by Chris on May 1, 2008.

One Response to “Veckan”

  1. Haha…kan inget annat än att skratta åt din första dag.

Leave a Reply

 
