Ed Hardy


Igår ( Fredag ) gjorde jag inte så mycket. Jobbade till 18. Hade kul med Nikon D3. Jag och Crelle tog sjuka bilder på varandra. Kommer nog lägga upp dem imorgon.. promenera hem,öppna dörren och såg en lapp från posten att jag fått paket.. Äntligen har 2 / 5 kepsar kommit. Körde snabbt förbi Malmborgs och hämta dem.. Körde hem direkt och börja småstäda.
Kom inte så jättelångt , fastna framför tv´n.

Nej nu ska jag till jobb.. Efter jobb ska jag antagligen möta upp Rabi och jonas..

~ by Chris on May 3, 2008.

3 Responses to “Ed Hardy”

  1. Låter skiiitbra, men glöm inte att det är Amerikansk Fotbolls match imorgon på Limhamnsfältet klockan 14.00 typ,// Jonatan a.k.a Nisse

  2. Dessa kepsar dyker upp lite här och där på bloggarna. Här är en träningstokig tjej som också gillar Ed Hardys kepsar: http://lacatus.blogg.se/1209751315_hehe.htmlKul va?

  3. Haha =) vart hitta du den ljusblåa????? vill ha =))) köper i USA i sådanna fall om jag ändå ska dit =)

Leave a Reply

 
