Fri Vecka

Är lite off på bloggandet som ni märker.. Men ska försöka dra en snabb genomgång..

Lördags:

Jobbade till 15.oo, Mätte jonas Rabi Och Evelina vid Triangeln. Skulle käka istan. Slutade att vi käkade på Casa Mia. Jag tog en lasagne. Skitgott va det.. Sen tog vi en snabb runda till Lilla Torg. Vi ringde Darek som plocka upp uss så körde vi till Bo01. Haha han körde fan värre än mig och Jonas tillsammans!! höll på att köra ihjäl folk..

Köpte glass och satte oss i solen. Fan va gott det var. Tog Hasselnöt,melon och vanlilj..
Efter det så körde vi hem till jonas och plockade Evelinas bil. Sen raka vägen hem till Rabi som skulle ut med hunden snabbt bara..

Skitsöt hund..

Efter det så köde vi hem till mig, jag bytte om sen drog vi till Maskot ( Möllan )
Börja dricka sen efter ett par timmar så blev det lilla torg igen. In På CG sen blev det Etage Som vanligt..

Söndag:

Så stack jag och Jessica och plåtade Amerikansk Fotboll! Riktigt kul va det. Men jag frös ihjäl för de kallda vindarna från havet..
Sen blev det bara slappa och se film..

Idag:

Så stack jag till gymet och träna. Snacka lite med Steven i Butiken sen gick jag hem och storstäda..
Lucas kom förbi och lämna spanskböcker och min damsugare..

Imorgon:

Möte Med en klass på Cybergymnasiet..
Sen får vi se vad som händer..

Puss

~ by Chris on May 5, 2008.

4 Responses to “Fri Vecka”

  1. Du måste skicka matchbilderna på mej 🙂 Jonatan_nilsson66@hotmail.com

  2. SHIT vad jag saknar Malmö när jag ser alla dina bilder raring! Måste ner NU!!!!

  3. Plåtade du griffins??? Varför??

  4. Jag menade mest – var det på uppdrag? Gjorde du det frivilligt? ska du fota seniorerna oxå??

Leave a Reply

 
