SOl Sol Sol

Det har varit så sjukt bra väder dessa dagar. Har varit ledig och varit ute i solen hela dagarna..
Vart ska jag börja..

Onsdag:

Hade massor att göra. 07.00 Tvätta jag.. Fick min nya Säkerhetsdörr! Riktigt snygg. Städa så det rök under fötterna. Sen ringde Jonas. SKA DU MED TILL KÖPENHAMN!!!

Helvete tänkte jag.. Jag borde städa upp det sista.. Men jag sket på det och drog till Köpenhamn med Jonas Och Rabi..
Stack till Fields. Ni som inte vet så är det ett GIGANTISKT shoppingcenter..

Gick där i ett par timmar. Sjukt mycket affärer.. Käka pizza sen gick vi tillbaka till tåget..
Tåget stanna och vi gick fram till Tågvärden.. Rabi hoppa in, Jonas hoppa in! Sen stängde Idioten dörrarna så jag nästan klämmde mig.. Och sen åkte dom iväg!!

Hahaha visste inte om jag skulle skratta eller flyga upp i taket.. Villken Idiot!!!
Jonas och Rabi hoppa av nästa och kom tillbaka haha.

Kom hem sen va det nästan dax att hämta Karl från Tåget! Han skulle sova hos mig en natt när han kom hem från Puerto Rico. Sen dagen efter är det tåget till Skövde som gäller..

Vi va hungriga så vi körde iväg och hämtade BK..
Snacka lite skit sen va det sängdax!!

Torsdag:

Gick upp 10.00. Hoppa in i duschen sen körde vi och Hämta Rabi. Han ville med och käka frukost på centralen.


Käkade 2 Chibattas och drack en vanillalatte sen va vi good to go till tåget..
Sa hejdå till Karl och bestämde att vi ska höras av att han kommer ner i sommar så han kan få se Malmö ordentligt. Sen jag till Skövde..

Rabi fick ett ryck och ville åka inlines! så vi körde hem och bytte om och tog lite rundor på stranden. Njöt i solen på Bo01 sen en runda till triangeln sen tillbaka till bo01. Fick massa färg tycker jag..

Klockan blev runt 17 och Rabi blev hungrig och vile äta innan hans träning så vi åkte till kioken bredvid mig och tog en falafel..


Efter det stack Rabi hem. Och jag hem till mitt! La mig i soffan i 10 sekunder sen ringde Jonas..
KOM TILL LILLA TORG!!!!!!
HELVETE!!! Bytte om och vandra in mot stan! Förstod inte riktigt att jag orka men det va så sjukt fint väder. En kall öl på Lilla Torg säger jag inte nej till…


Kvällens outfit!!
Skor: ( Lacoste )
Byxor: Jeans ( Replay )
Linne : ( Mid Munk )
Kortarmad Skjorta: ( Blue Print )
Solglasögon: Ray Ban

Kom dit och jonas stod vid baren. Tog en öl. Tog två! Sen Tre haha ja ni fattar..
Sen kom Jonas tjejkompis Jane. Har aldrig träffat henne förut. Hon var jättetrevlig..

Fick tillslut ett bord och vi beställde in mat.. Va jättehungrig och kyparen lova att jag skulle bli mätt på deras Kyklingpasta.. NOT!!!! Fick fan beställa in en Sallad med Tigerräkor..
Blev jag mätt? NEEEEJ!!! Fuck it-1 Drick öl Chris!!

Efter ett tag så ringde Ola! Han ville att vi skulle komma till Ölkaféet på Möllan så det gjorde vi. Där satt Ola,Tomas,Mange,Matte och Kim! Heeelt galna killar! Börja hoppa på mig med FOTEN FOTEN FOTEN!!!! haha long story..

Börja dricka där med sluta med att vi satt där till 01.00..
Alla blev skitfulla och ville dra vidare.. NOT ME!!! IM DONE!
Fick låna Janes cykel och cykla hem!!!


IDAG:

Ledig.. Väntar på att Rabi ska sluta jobb sen ska vi ut och springa!! Skööööönt!!!!

~ by Chris on May 9, 2008.

2 Responses to “SOl Sol Sol”

  1. Tack! 😀Fan va kul med inlines!^^

  2. Så jäkla roligt att du som kille Chris också lägger ut “dagen outfit”…Helt underbart skönt! =D

Leave a Reply

 
