Sommar

Fredag: Fick ett skumt samtal

Chris: Hallå?
???: Hej är detta Chris? ( spansk brytning )
Chris: Yes
???: Har du jobbat med Timeshare?
Chris: Ja för ett par år sedan..
???: Är du duktig??
Chris: Nja sådär vadå då?
???: Har du bra timeshreleende??

Hahaha och där sprack det!! Bara en jävel som kan få det ur sig och det är Tobias som jag lärde känna i puuerto Rico när jag hälsade på Karl i Januari..
Det där med Timeshare Leendet orkar jag inte förklara men kan visa er det här:

Tobias Gör Timeshareleendet

Iallaf. Han fråga om han kunde komma ner och träffas! och det är klart han skulle det.. Så han skulle komma runt 20 tiden.
Stack ut och sprang 7 km med Rabi. Denna ggn va det sjukt jobbigt Men vi sprang hela iallaf..
På vägen hem så lämna jag Janed cykelnycklar.

När jag kom hem så ringde Jonas : KOM TILL LILLA TORG!!!! Som vanligt haha..
DushA , bytte om och begav mig till lilla torg.. Hämta upp rabi på vägen..

Vi satt på Casa Mia och käkade! Sen blev kl runt 20 och Tobias kom..
Tog en runda till lilla torg allihop och snacka skit.. Klockan blev 23.00 så jag och Tobias stack till McDonalds och käkade sen körde jag honom till Möllan. Sen körde jag raka vägen hem, för jag skulle jobba dagen efter..

Lördag:

Jobba till 15.00 Sen stack jag snabbt hem och bytte om sen raka vägen till en Grillfest!!
Det va sjukt mycket folk där och massor med god mat!
Det var typ Marcelas födelsedag vi firade.. Så det var en del man kännde.. Lucas,Fernando,Eg,Maja och Chris mfl
Efter massa käk så spela vi brännboll.. Bilder kommer upp inom kort! Togs nog 500 bilder haha..

Efter brännbollen så hämta Jonas och Rabi upp mig. Körde mig till min bil sen körde jag snabbt hem och bytte om sen blev det Lilla Torg IGEN!! Har varit där alla dagar nu i två veckor haha..

Vi blev en hel del. Jag, Jonas , Rabi, Evelina, Lina, Matte, Sofie, Mikaela, Mårten + 2 till..
Satt på Grappa sen stack vi vidare till Viktors! CP-Mycket folk ute. Fick knappt plats..
Träffa massor av folk man känner så det va kul..

Men Duktiga Chris festa inte..

Kl blev lite efter 13 sen sa jag hejdå till alla och körde hem..

Tagen från Musikbloggen

~ by Chris on May 10, 2008.

2 Responses to “Sommar”

  1. haha Tobias for president 😀Det anfismilet dödar all competition 😀

  2. Svarar du alltid “Hallå” i telefon? Tycker det är så oartigt att svara “hallå”…haha. Man vill gärna veta vem man har i andra sidan av luren juh! =)

Leave a Reply

 
