Fått fääääärg!!!

Som sagt så gick jag till gymet! På vägen mötte jag upp Jonas. Lämna en grej som han skulle ha med sig till Hamburg.. Han körde mig den sista biten till gymet sen va det bara att träna hårt..
Efter gymet så skulle jag träffa upp Mackan på triangeln. Men samtidigt ringde Rabi och fråga om vi skulle åka inlines.. LÄTT!!! Ringde Mackan och bad han hänga på. Och det gjorde han.. Vi skulle mötas upp på stranden..

Jag och Rabi käka först. Höll på att svimma så hungrig jag var.. Blev 3 falafels haha.
Mötte Mackan på stranden och vi rulla viare till Bo01. Satt där ett par timmar bara njöt av solen. Fick asmycket färg så det var nice..

Efter det rulla vi hemmåt , bytte om till skor sen körde Rabi mig till Ica för att hämta mina 2 ststa Ed Hardy kepsar som kom för nåndag sen.

Vi körde sen till Rosengård och hämta Rabis snus som han glömde få med sig..
Sen lämna han mig sen har jag bara varit hemma och slappat..

Imorgon jobbar jag sen efter jobb ska jag springa i bokskogen med Rabi..
På kvällen blir det Tacos Och filmkväll..

Nästa vecka ska jag plåta Maja ( Min hårstylist ) och hennes kollegor i deras salong. Ska tydligen plåta 3 olika tillfällen. Ska bli kul..
Ha en underbar helg. Puss

~ by Chris on May 16, 2008.

One Response to “Fått fääääärg!!!”

  1. Så härligt med träning och SOL! Här i Sthlm är det ett riktigt skitväder…Snyft!

Leave a Reply

 
