Workout!!!

Det är redan fredag och veckan har gått riktigt fort! Det har varit strålande sol hela veckan och jag var ledig hela veckan.. Förutom coachingen med polisen i tisdags och Möte med Eleven ang uppdraget jag har..

Förutom det har jag varit på gymet varje dag och det går jättebra. Varit massa istan med vänner och ätit gott varje dag så nu får man lugna sig lite haha..

Va för nån dag sen på Audi och kolla upp vad bilen kommer kosta mig..
Fick också reda på att det kommer bli en 09 istället och den kommer se lite annorlunda ut..

Ska INTE ha den i röd.. Ska ha den i Delfingrå..

Helgen blir lugn.. Ska slappa med tacos och film med vänner.. Så ingen utgång..
Nu ska jag gå till gymet.. Ha en bra dag! pusss

~ by Chris on May 16, 2008.

One Response to “Workout!!!”

  1. Inte dum bil alls det där, för det är väl A3 om jag inte har helt fel på ögonen? 😛Vilken motor blir det? =)

Leave a Reply

 
