Manchester United Vs Chelsea

Onsdag:

Championsleagefinal!!!!
Alla vet att jag är Man Utd fan och är nästan alltid ensam om det bland vänner=)
Och kl 20.30 va det avspark!
På dagen gick jag ,Jonas och Rabi en runda istan.. Vi skulle käka nåt och det blev Mandos planka!
Bestämde oss för att se matchen hemma hos mig så jag och jonas köpte stack till Ola och hämtade ett flak öl..

Körde hem till mig och jonas fick ett fucking ryck och börja rensa min balkong.. Hahaha ..
Han tog tom bort den “gräsmattan” och börja damsuga undertill. Hahaha helt skadat..
Efter det satte vi oss på balkongen och tog ett par öl. Sååå jäääävla gott…


Runt 20.00 kom resten av gänget med pizza. Evelina,Rabi och Zorro.
Sen börja matchen…

Rabi börja klä av sig av nån jävla anledning och ville låna t-shirt och shorts av mig..
Hitta klockrena kläder åt honom..

Matchen slutade med straffar och Man Utd vann!!!!! WOOHOOOO!!!!!
Sen va det bara att kasta ut alla sen sova..

~ by Chris on May 22, 2008.

One Response to “Manchester United Vs Chelsea”

  1. OH så dåligt! Chelsea borde ha vunnit!!! :p

Leave a Reply

 
