Tha Weekend

Helgen har varit fartfylld. Vi har haft så jääävla fint väder varje dag och det är så jäääävla skönt..
I Lördags jobba jag.. gick riktigt bra. Det var bara jag och Crelle som jobba, men vi är som kungar on the floooooor.. Eller hur Crells??? YÄÄÄÄPPP!!

Efter jobb gick jag hem.. Va inte säker om jag skulle ut eller inte. Men det sluta med att vi stack till DeBaser.. Satt där med Rabbi,Jonas och Ola. Men sen drog vi vidare till Lillatorg..
Hade bestämt med söta Sara som kommit ner för ett modelljobb för Friskis & Svettis
Vi skulle ses en stund på Lilla och ta en öl.. Inga öl för Chris. Det blev massa Drinkar istället.
Skitrolig tjej. Satt ungefär en timme och snacka. Sen skulle hon möta upp ett annat gäng..
Vi följde henne dit sen gick vi tillbaka till Lilla och drack ännumer..

Bild på Sara..


Inne på viktrs hitta jag en liten sedel på marken.. Plocka upp den och såg att det var en TUSENLAPP. HAHAHA woohoo!! men den va tvättad så den va vikt och det gick ej att öppna den. Men polarna säger att man kan fixa en ny på banken. Så jag ska prova det=)..
Efter Lilla stack vi int till Centeliter och drack vidare. Sen blev det etage..
Träffa massa fyllon man kände det va riktigt roligt.. Vi blev av med jonas som vanligt.. Han fastna! det räcker att jag säger så. Sen stack jag, Rabbi och Evelina och käkade!! Vi satt ute. det hade blivit ljust och måsarna attackerade.. Tro fan att jag fick fögelskit på min Tiger-kostym.. men på benet..

Alla garva ihjäl sig och jag bestämde mig för att köpa en triss-lott.. Vann 25 x 2 .. wohoo!

Söndag::

.. Bakis som fan så stack vi till folketspark. Handla massa mat och frukt. satt där heeela dagen och bara slappa..
Avsluta kvällen med Matlagning ( Lasagne ) Och film.. Blev What happends in Vegas..
Den va bra. Rekomenderas..

Idag:

Gick jag upp tidigt. Storhandla med mamma sen besökte vi mormors grav. Min blomma från morsdag levde fortf konstigt nog..
Körde hem sen och packa upp all köp jag gjort. Vänta på rabi för vi skulle ut en runda så jag satte mig och sola på balkongen..

Vi stack till stan och det sluta med att vi köpte oss vars en mobiltelefon haha.. Skadat..
Blev en Sony Ericsson W890 I Mocca-Brun färg.. Skitsnygg..


Hemma och är lite off.. Sorry alla som skrivit. Blev bara lite off när jag kom hem..

Imorgon:

Ska tvätta 07.00 sen blir det ut i solen med Jonas Och Rabbi.. Puss


Ur Musikbloggen

~ by Chris on June 2, 2008.

Leave a Reply

 
