Fan va underbart..

Varit ledig hela veckan och vi har haft det så jävla varmt. Är brunare än vad jag blev i puerto rico i januari.. Varot istan och druckit och ätit gott varje dag.. shoppat löparskor på Löplabbet med rabbi iom vi springer ofta..

Igår så skulle vi ut och springa men körde snabbt till Märkesoutlet för att köpa byxor till rabi. Köpte själv 3 par skitfeta byxor på stadium dagen innan.. Men hitta ett par skitsnygga Nike Air skor. Helt vita. kosta 1000. men det va halva priset. Högg dom direkt..

Sprang efteråt , men rundan blev inte lång. Sen va det massa solande på balkongen. Snacka 2 timmar med Elin. Sen va det bara slappa slappa slappa..

La mig i ett varmt bad kl 24.00 sjukt skönt=)..

Idag gick jag upp tidigt.. Stack till gymmet. Efter det mötte jag EG. gick lite med honom istan sen stack vi till lilla torg och tog en öl..

Efter det så gick vi hem till mig för att hämta bilen.. Skulle köra honom till Rosengård för han skulle spela match! Men jag hade punka i ena däcket! körtpå en skruvjävel..

Fyllde däcket sen körde jag honom snabbt..

På vägen hem ringde Jonas och fråga om vi skulle ta en runda till Bo01..
Satt på Vanna Beach och åt god mat och tog en öl. Heelt underbart väder. Hoppas det håller i sig..

Satt där ett par timmar sen blev det Lilla Torg ett par timmar på kvällen..

Imorgon Blir det stranden tidigt med Evelina.. Ska möta wojjan och hans polare där. Ska fan bada imorgon. Ska bli recordvarmt..

Kommer ske stora förändringar snart och dax att bestämma sig vilken bil det blir.. Har ändrat mig nu. Så nu får ni hjälpa mig mellan dessa två bilar..


~ by Chris on June 5, 2008.

Leave a Reply

 
