Sjuk Fylla

Lördagens fest va heeelt galen.. Vi var några stycken hemma hos Evelina. Skulle Festa och se fotbollen..
Vi beställde pizza till matchen. Jag åt två hela pizzor på 15 min. Fråga mig inte hur..
Sverige förlora det va synd.
Vi börja hälla i os. spela drinklekar, spela poker sen är resten av kvällen en galen utekväll enligt mina vänner..

Jag va heeelt fördärvad. Jag gjorde inget dumt men jag mins bara inget. Men alla fick sig ett gott skratt..
Kl 05.00 gick jag och evelina till Stippes och käkade. Satt där tills det stängde. Sådär vid 06-07.
Hade tydligen satt evelina i en taxi och hotat honom om han inte fick hem henne säkert så skulle jag leta upp honom..

Efter hon åkt iväg så gick jag hem..
Ringde Evelina och börja tydligen sjunga.. ” Viiiiiiiiiiii ska driiiiicka vatten!!!! viiiiiiiiiiiiiiiiiii ska driiiiicka vatten!! ” hela vägen hem. Sjöng för folk jag mötte på vägen osv osv.

Trodde ju inte Evelina men hon spela in de sista 8 minuterna av samtalet. Heeelt sjukt..
Jag sjöng vidare i trappen. och sen gick jag ut på balkongen och sjöng vidare. då va kl runt 07.30-08.00 på morgonen.

Sen fick jag reda på att jag ringt till jonas jobb.. Och sjungit samma sång till 5 av hans arbetskamrater på kontoret. Skadat!!

Vakna dagen efter heeeeld fördärvad. Va sjukt bakfull. Gick in på Facebook och där hade jag ett Gästbokinlägg från mina grannar! Där dom då hört mig sjunga utanför huset, i trappen och balkongen.. haha PINSAMT!!!!

Så söndagen va lugnt. myyycket lugn. gick ut en runda i parken med lucas och sen käka vi i kiosken vid mig..
På kvällen så stack jag och Rabi till evelina och käka mat och snacka skit. Slutade med pannkakor som ingen av oss orka äta..

Måndag. jobba jag hela dagen. sen va det raka vägen hem och laga mat. Evelina va hungrig så hon kom förbi så vi laga spagetti..

idag. har jag och rabi varit och lagat mitt däck. sen körde vi till Audi och skule hämta en offert.. Rabi ska ha en likadan bil som mig så vi kolla upp allting en sista gång..
Priset blev högt. Ca 406.000 sen en rabatt på 39.000 .. Och leverans tiden är ca 4 månader.. Så det blir en ny Audi nästa år..

Tog det rätt lugnt innan matchen. Slappa i soffan. Sen kom Rabi, jonas och Zorro. Vi kolla på matchen och åt kinamat..

Imorgon blir det jobb. Jojje har kommit hem och han kommer förbi jobb imorgon så det ska bli skitkul att träffa honom..
Vi har bokat bord imorgon på Jp´s och han ska se matchen med oss..

Sorry att det är lite trögt med bilder i bloggen.. Kommer uppdatera veckans och helgens bilder inom kort.. puss hej

~ by Chris on June 17, 2008.

Leave a Reply

 
