Blivit riktigt dålig på att blogga i know!

Tycker det är skiiitjobbigt att ladda in bilderna för dom blir så jävla stora i min systemkamera. Borde inskaffa mig en liten ixus eller nåt.. Har inte haft en på ett par år..

Hänt en del i veckan. Umgåts mycket med vänner. Retucherat lite fotbollsbilder de ser ni här..

Dagen efter midsommar så va jag ute en runda med Evelina och hennes Nellie! Vill ha den hunden!!!


Har såklart kollat på alla EM-Matcher och det har varit ett riktigt bra EM.
Trodde Holland skulle ta hem allt men nu är det svårt att säga.. Hade varit coolt om Ryssland vann iallaf. Om inte så Spanien..

Förutom det så har jag börjat springa med Rabi igen. Känner att jag förstärkt mina knän, har ej ont längre. Men får ont i ljumskarna efter vi sprungit. Kanske rundan är lite väl lång?

Igår efter jobb så satte jag mig på Cuba Cafe med Jonas. Vi hälsade på Sandra som jobbar där.
Så fort jag kom dit så bjöd hon oss på en Stawberry Daquiri. Så jävla go. Sen kom hon in med en till drink, sen en annan, sen en till slutade med att vi satt och drack drinkar fram till 24.00.
Hahha.

Efter det gnällde Jeremy att vi skulle mötas i Alfabet när vi kom hem ( över nätet )
Står 4-0 till mig. Igentligen 6-0 men de två sista avbröts för mitt firefox fula sig..
Vi snacka om att jag skulle plåta honom idag. Så det blir väl lite shots ikväll!!

~ by Chris on June 26, 2008.

Leave a Reply

 
