Mycket skratt

Helgen gick snabbt.. som vanligt.

Lördag:

Blev en runda istan med Jonas efter jobb och på kvällen blev det utgång. Inga planer på att dricka men det sluta med mycket alkohol.
Anledningen för jag inte ville dricka va att jag va dålig i magen under dagen men det släppte senare.
Börja med att vi käka på Casa Mia. Jag,Jonas,Rabi,Karolina.. Sen efter det satte vi oss på Mello Yello och börja hälla i oss drinkar..

Ola,Matte,Jojje och Jeremy mötte upp oss senare sen begav vi oss till CG. Jag och Jojje börja leka livakter och alla bara garva. Låtsas att vi hade mick under kavajarmen och öronsnäcka. Måste sett sjukt töntigt ut, men sjukt ball. Iom jag hade kostym och stod nära ingången så kom folk och visa mig leg haha..

Festa rätt hårt på cg sen stack vi till Etage.. IGEN!!
Men det va kul för alla va på festhumör..

Söndagen:

Rabi hämta mig sen drog vi och käkade pizza sen blev det fotboll ooch Basket 2-3 timmar. va en hel del folk och det va riktigt roligt. Men jag stuka foten 2 ggr så den är rätt öm nu..

På kvällen så kom Sigrid förbi och vi titta på film.

Idag:

Jobb till 18.00 sen hämta jag upp jojje, vi hämta mat och såg Semi-Pro.. Den va
rolig. Måste ses..

Nu har jag nyss varit och lämnat jojje så nu ska jag däcka.
Vi ska ut och plåta imorgon..

Puss

~ by Chris on July 1, 2008.

Leave a Reply

 
