Will smith??

Helgen slut.. Var en sjukt lugn helg.. Det behövdes efter förra veckans arbete.. Denna veckan blir ännu värre. Jobbar till 20.00 hela veckan. Ska hinna med gymet på morgonen också..
Jag och Joel Börjar imorgon..
Kolla på HITCH precis. Gillar den filmen.. Sen skriver Peter till mig på msn..

V-P säger:
vet du
du påminner skit mkt om will
Cris Design // crisdesigns.blogspot.com säger:
asg!!!
V-P säger:
jag svär
har tänkt säga de längesen men glömt
kom o tänka på den nu igen
Cris Design // crisdesigns.blogspot.com säger:
hur faan då?
V-P säger:
asså ni har skit lika karraktärer
sen hela ert kropps språk e oxå samma typ
Cris Design // crisdesigns.blogspot.com säger:
hahaha du snackar skit
hahahaha
V-P säger:
jag svär på min mamma hahahah
Cris Design // crisdesigns.blogspot.com säger:
hahahaha

Nog med att dom kallar mig George Michael på jobbet nu är jag helplötsligt Will smith också!!

Förresten!! Är det nån som får skumma samtal från Saudi Arabien?? Nån ringer mig konstant 24/7..

~ by Chris on September 7, 2008.

Leave a Reply

 
