update!!

Liten updatering..

HAr haft fullt upp med mitt jobb..
Förra torsdagen öppna vi butiken Mediamarkt i malmö..
Jobbar på fotodelen som Assisterande Arbetsledare och jobbar med ett grymt team som består av Björn,Nathalie,Martine,Joel,Freddy,Calle,Linus och Ali.
Det är så skönt att äntligen kunnat börja jobba på riktigt, att sälja!..
Har gått jävligt bra för oss.. Vi har slått alla Mediamarkt-Foto vart dag sen vi börja och alla är jätteduktiga..

Har inte myckt till liv efter jobbet.. Jobbar långa dagar.. Var ledig i Måndags.. Inte bra. sluta med att jag shoppa upp 7-8.000kr ..

Stickad Jacka/Tjock LuvTröja Från MQ 900:-

10st Fotoramar till mina fotografier som ska upp på väggen i vardagsrummet.. 700:-

Nikeskor Från Intersport 1600:-

Jeans Från STUK 1600:-

Sängmadrass Från Ikea 2200:-

Nintendo wii 1990:-

Dagarna går sakta men framåt. Saknar min sötnos.. Hon kommer hem den 12e November.
Sen släpper jag dig inte Baby!!

~ by Chris on October 1, 2008.

Leave a Reply

 
