Floormanager Workshop

Har inte bloggat på länge. jo förutom bilderna jag laddat upp från mina senaste plåtningar.
klockan är halv 7 tisdag morgon.. Ska äta lite frukost sen ska jag på Workshop med jobb.
Alla Assisterande Avdelningschefer ska dit med sina Chefer. Ska träffas på Skanörs Golfklubb kl 08.00. Har ingen aning vad vi ska göra där men skönt att göra annat då och då.

Torsdag kväll flyger jag upp till Sthlm med Björn och Calle. Vi ska på Fotomässan på Fredag morgon sen blir det flyg hem på kvällen.
Jojje skulle också upp så det blir skitkul att träffa honom där. Fast han är gift och så *hoooost*

Cris Design Har rullat på fast jag jobbar så mycket.
Plåtat Natascha och Claudia ( kommer komma mer material med dom )
Sen har jag två plåtningar till de närmsta veckorna.
EN Modell som heter Jonas som bla varit med tidningen React och som är med nån Agentur i Göteborg.
Sen en Modell som heter Ida som jag snackat länge med ang plåtning men aldrig kommit till skott.. Det ska bli kul..

Ida S

Ny hemsida på G. Carlos hörde av sig till mig och ville träffa mig. Sidan va klar. Det tog sin tid men nu är den färdig. Ska se om jag hinner träffa honom på Måndag!

~ by Chris on November 11, 2008.

Leave a Reply

 
